אין הרבה סוגי טיולים וחופשות המתאימים לבני הגיל השלישי ומרבית הקשישים מסתפקים בחופשות במלונות בארץ או בחו”ל, בטיולים מאורגנים המיועדים לאוכלוסיה מבוגרת או בסופי שבוע, מדי פעם, בצימר בצפון עם המשפחה, הילדים והנכדים. מעטים מכירים את האופציה הנפלאה והמרתקת של טיולי קרוואנים לגיל השלישי, טיולים המאפשרים לבני כל הגילאים, ובמיוחד עבור אלו שאוהבים, רגילים ורוצים לצאת, לטייל ולתור את הארץ לאורכה ולרוחבה, מכל מקום ובכל מקום, לעשות זאת בקלות וללא שום קושי.

 

היתרון הגדול ביותר של קרוואן, מעבר להיותו כלי תחבורה נוח מאוד לתפעול ולתחזוקה, הוא בכך שהקרוואן מאפשר לנו, כמטיילים, להיות חופשיים לחלוטין מבחינת אופן ואופי הטיול, להרגיש בבית גם בחניון מאובק בדרום המדברי או בקרחת יער באמצע שום מקום בצפון. אפשר לעצור בכל מקום, לנוח ולאגור כוחות לעוד מסע מרגש בדרכים ובשבילים של ישראל, אין שום משמעות לזמן או למרחק ואין לחץ למהר ולהגיע, להספיק ולעשות. אפשר, פשוט, לנסוע, לדבר, ליהנות מהנוף ולעצור מתי שמתחשק לכוס קפה, לארוחה טובה, לשנת צהריים, ערב או לילה ארוכה ונינוחה וגם אם מרגישים קצת חלשים, עייפים או משועממים, פשוט נכנסים לרכב, מתניעים וחוזרים הביתה.

 

קשה למצוא סיבות או תירוצים מדוע לא לנצל את כל היופי שמציעה ארצנו הקטנטונת, גם אם אנחנו כבר לא בגיל של תרמילאים אחרי צבא, המבקשים את האדרנלין ואת האקסטרים, או של חבר’ה צעירים שמחפשים המולה ורעש ובלגאנים. גם מבוגרים בגיל אך צעירים בנפש, המחפשים בעיקר את השלווה, השקט, הנופים והמנוחה יכולים למצוא את מבוקשם בקלות, בכיף וללא מאמץ עם טיולי קרוואנים לגיל השלישי, המספקים את הנוחות של בית עם ההרגשה של חופשה בטבע.

 

הפופולאריות של טיולי הקרוואנים לגיל השלישי, כמו גם בכלל, היא כבר חוצת גבולות, יבשות ולאומים וגם אצלנו, כאן בישראל, התופעה הזו הולכת וצוברת תאוצה מיום ליום. אנשים רבים מגלים את היתרונות הגלומים בחופשה עם קרוואן לעומת סוגי נופש וחופש “מסורתיים” ובוחרים לבלות את החופשה השנתית או העונתית שלהם, עם המשפחה או בלעדיה, עם בני הזוג או עם חברים, בטיול קרוואנים מפנק, מאתגר ובלתי נשכח.

 

אם אתם בגילאי 60 ומעלה, אם אתם מרגישים שיש בכם עוד יצר הרפתקנות, עוד רצון לראות דברים חדשים, מקומות מעניינים ואנשים שבחרו, ממש כמוכם, לצאת מהשגרה ולאתגר את עצמם, זה הזמן הכי מתאים לשכור לעצמכם קרוואן, לארגן מסלול ולצאת לדרך.

 

לעוד מידע בנושא שירותים ופעילויות לגיל השלישי – לחצו כאן