לפני חודש החלטתי לצאת עם בת זוגי ובתי הקטנה דניאל לעשות טיול בצפון.

לא ידענו בדיוק מה אנחנו רוצים. ידענו רק שאנו רוצים טיול בטבע. בהתחלה חשבנו על צימר.

העניין הוא שהיינו לא פעם בצימר והיתה תחושה של מיצוי. רציתי משהו משוחרר יותר, אבל גם מפנק.

מה גם שמזג האויר הקריר לא אפשר לנו אוהלים. בת זוגי רצתה להתפנק וגם חפשנו משהו שמתאים לילדה.

שוחחתי עם חברי אסף על שאיפותיי והתלבטויותיי והוא המליץ לי להשכיר קרוואן.

לנדאו השכרת קרוואנים בפתח תקווה

הוא נתן לי את מספר הטלפון של  “לנדאו השכרת קרוואנים”, שלא הכרתי לפני ואמר לי לשמוע מה לאלי לנדאו, בעל החברה,

יש להגיד לגבי השכרת קרוואנים – השירות העיקרי שהחברה שלו מספקת.

לפני כן, התייעצתי עם האישה ואפילו בתי שאלתי את בתי שהתלהבה מהרעיון “החמוד” של לינה במין בית קטן על גלגלים.

נראה שיש נכונות לבדוק את הכלי הזה שנקרא קרוואן נגרר.  טלפנתי לאלי, הצגתי את עצמי וספרתי לו על ההתלבטויות שלי.

אני והקרוואן שהשכרתי 20161119_145914

התאמת הרכב הגורר

אלי בירר איזה רכב גורר יש לי (איזוזו איפון) ושאל שאלות לגבי מטרת הבילוי והנפשות הפועלות.

נתתי לו את כל הפרטים שהוא היה צריך והוא סיפר לי על היתרונות והחסרונות של השכרת קרוואן.

לאחר שהפגנתי התעניינות בהשכרת אחד מהקרוואנים שלו, הוא המליץ על כמה אתרים מדהימים שאני יכול להיזרק בהם עם הקרוואן וליהנות מהנוף.

סימנתי את כולם על המפה, תכננתי לנו מסלול. עשיתי חושבים אחרון ולמחרת טלפנתי אליו

ובקשתי ממנו שיסגור לי קרוואן לשישי-שבת. היתה תחושה שעשיתי בחירה נכונה.

האמת שהתרגשתי מאד. מעולם לא גררתי כלי כזה. ביום שישי נסעתי עם האיזוזו לאסוף את הקרוואן בפתח תקוה

ולקבל הדרכה על הנגרר המתקדם הזה שמעולם לא גררתי. בחניון פגשתי את אלי לנדאו.

אלי לקח אותי לראות את הקרוואן המיועד. נגרר יפהפה ומרשים שכמוהו לא ראיתי. הוא פתח לי את הדלת הצרה ונכנסנו פנימה אל תוך הקרוואן.

פנים הקרוואן נראה מפואר. הזכיר לי מאד איזו יאכטה יוקרתית וקומפקטית של חבר שהפלגתי בה לפני כשנה.

בהחלט מזמין לישון ולשהות ולישון שם, למרות הרחב הצפוף אך גם המתוכנן בקפידה של הקרוואן.

על תכולת הקרוואן

בקרוואן היה כל מה שמשפחה קטנה צריכה כדי לשהות: מטבח עם מקרר וכל מה שצריך, שירותים, מקלחת, ברזים, מיטה זוגית,

מיטה זוגית נוספת והמון פינוקים שכל תכליתם הוא לתת לי תחושה ביתית ככל האפשר. אלי הסביר לי על תפעול הקרוואן.

בהחלט לא יותר מסובך מתפעול דירה קטנה. לאחר מכן חברנו ביחד את הקרוואן לוו הגרירה של הרכב שלי.

אלי הסביר על המנגנון החדיש והבטוח של הנעילה. בסיום החיבור קבלתי הדרכה על נסיעה עם הקרוואן.

מדובר בכלי כבד יחסית ורחב שמשפיע על יציבות הרכב. נהג מנוסה ירגיש באופן מידי בהבדל

ויידע להתאים את אופי הנהיגה לנסיעה עם קרוואן.

מסלול הטיול עם הקרוואן

היעד הראשון בקרוואן היה לאסוף את הילדה ואת האישה מהבית בתל-אביב. קבלתי בדרך המון מבטי השתהות מהכלי המפואר.

ברמזורים עצרו אותי לא פעם ושאלו לגבי טיבו של הכלי העצום. בסך הכל רציתי לעשות טיול משפחתי ובמקרה הפכתי לסלב קטן.

כשהגעתי לאסוף את האישה והילדים הן בהחלט הופתעו לראות את הקרוואן המפואר נשא מאחורי הרכב.

פתחתי להן את הדלת והן נכנסו פנימה בהשתאות, נגעו באביזרים ונזרקו על המיטות המרווחות.

הולך להיות לנו טיול מדהים! זו היתה התחושה באויר.

התחלנו לנסוע צפונה כשאנו עוצרים בשני יעדים שונים עם נוף יפה בדרך ושוהים בקרוואן לארוחת צהרים והפסקה נוספת.

החלטנו שנעשה את הלילה בכנרת. קיבוע הקרוואן והכנתו למצב לילה אורכת דקות ספורות

ובגדול נראה שההתעסקות עם הכלי העצום הזה פשוטה יותר ממה שזה נראה.החוויה של להתעורר בחוף מבודד בכנרת היתה מדהימה.

פרסנו ציליה ועשינו ארוחת בוקר מחוץ לקרוואן. רק אנחנו, הכנרת והקרוואן.

לאחר מכן בילינו עוד כמה שעות בטבריה. מרוצים עד הגג. וחזרנו חזרה לתל אביב מרוצים ועייפים מטיול מענג ומהנה עם קרוואן.

אז האם אני ממליץ על השכרת קרוואן? אני הרבה יותר מזה. האם אני משוחד? אז זה רק בגלל הסיפוק והכיף האדיר.