קרוואן להשכרה – הדרך האולטימטיבית לחוות את הארץ.

יש לנו ארץ נהדרת ונראה שיש בה הכול; מדבר צחיח ועוצר נשימה בדרום, חופים מרהיבים לאורכה של הארץ, וצפון מוריק, הררי ומושלג. יש פינות חמד המשובצות בנוף כיהלומים בכתר, יש שפע של אטרקציות ופעילויות, מקומות היסטוריים ואתרים ארכיאולוגיים, יש לנו מגוון עשיר של צמחיה ובעלי חיים וגם הרבה אנשים טובים באמצע הדרך. על אף שיש הרבה דרכים לחוות את כל מה שהארץ שלנו מציעה, נראה כי השכרת קרוואנים היא הדרך האולטימטיבית לטעום מטעמה האמתי והאותנטי של ישראל.

קרוואן להשכרה מאפשר לנו להשאיר מאחור את שגרת היומיום ואת המרוץ האינסופי ומעניק לנו הזדמנות להתקרב אל הטבע הקסום עם האנשים הכי יקרים לנו: משפחה, קרובים וחברים. השכרת קרוואנים מספקת לנו הזדמנות לטייל בקצב שלנו, בעצמאות מלאה ובנוחות מקסימלית. אז איזה קרוואן הכי מתאים לטיול הבא שלכם? בכתבה הנוכחית נעבור על מגוון סוגי קרוואנים להשכרה.

סוגי קרוואנים להשכרה

ניתן לחלק סוגי קרוואנים להשכרה לכמה קבוצות עיקריות: קרוואן להשכרה המתאים לעד 4 נפשות, קרוואן להשכרה המתאים לעד 5 נפשות, כזה המתאים לעד 6 נפשות וקרוואן המתאים לעד 7 נפשות. בנוסף, ניתן להבחין בין סוגי קרוואנים שונים על פי רמות האבזור שלהם, כפי שנראה בסוגי הקרוואנים הבאים:

קרוואן פרטי להשכרהעד 4 אנשים

זהו קרוואן מקסים ואינטימי המתאים למשפחות קטנות או ל-2 זוגות חברים המחפשים אווירה רומנטית. השכרת קרוואנים מסוג זה מתאימה למטיילים לתקופות ארוכות או קצרות והם מאובזרים במטבח עם שולחן אוכל מתקפל, מזגן, חשמל, חדר מקלחת ושירותים, טלוויזיה עם ערוצי עידן פלוס, מיכל מים גדול, שקעים לחשמל, גגון נפתח, ציליה ו-2 מיטות זוגיות. בנוסף, יש בקרוואנים אלו מערכת לשמירת שבת ומידותיהם – 664X232 סנטימטרים.

השכרת קרוואנים מודולריים וקומפקטיים – עד 5 אנשים

סוג זה של קרוואן הוא אופטימלי עבור אנשים שמחפשים פתרון חכם אך מודולרי וקומפקטי לנסיעות קצרות או ממושכות. השכרת קרוואנים מסוג זה מבטיחה נוחות ומתאימה לעד 5 אנשים. הם מאובזרים בפינת ישיבה שמתאימה ל-6 אנשים אשר בשעת לילה הופכת למיטה זוגית גדולה. בנוסף, יש בהם מיטת 3 קומות שמתאימה מאוד לילדים, יש מקרר ומטבחון מאובזר, טלוויזיה, שירותים, מקלחת, מזגן, ציליה, מערכת ישיבה המיועדת לישיבה בחוץ ודוד לחימום מים. גודלם של קרוואנים אלו הוא 218X400 סנטימטרים.

קרוואן מלכותי מפואר – עד 6 אנשים

אם אתם רוצים לשדרג את חוויית הטיול לרמה אחרת, אז השכרת קרוואנים מסוג רויאל היא האופציה המתאימה ביותר עבורכם. קרוואן להשכרה מסוג רויאל מספק את כל הפינוקים של סוויטה מלכותית, רק על גלגלים. קרוואנים אלו מתאימים לטיולים קצרים או ארוכים והם מאופיינים במרחב גדול ומרווח המשתרע על שטח של 726X232 סנטימטרים. ממתינות לכם בקרוואנים המלכותיים לא פחות מ-4 מיטות המיועדות למבוגרים ועוד 3 מיטות ילדים. יש בהם מטבח גדול ומאובזר עם שולחן אוכל, מזגן עוצמתי, שקעי חשמל, טלוויזיה גדולה עם ערוצי עידן פלוס, חדרון שירותים ומקלחת, ציליה גדולה והוא כולל גם מערכת שומרי שבת.

השכרת קרוואנים ברמת VIP – עד 7 אנשים

קרוואן להשכרה יכול להיות פשוט ואינטימי, אך יש סוגי קרוואנים שעוצבו ותוכננו על מנת לספק למטיילים חוויות אירוח שרק אנשים חשובים באמת זוכים לה.
קרוואנים מסוג VIP הם מפוארים, יוקרתיים ומרווחים, הם מתאימים לחופשות ארוכות או קצרות, והם מאפשרים לגלות את הטבע במקסימום נוחות. יש בהם שירותים נפרדים ומקלחת נפרדת,  הם מעוצבים לעילא ומפנקים במיוחד. תמצאו שם מטבח מאובזר, מזגן רב עוצמה, טלוויזיה גדולה עם ערוצי עידן פלוס, ציליה גדולה במיוחד, שקעי חשמל, שולחן אוכל גדול ומתקפל, מיטה זוגית, מיטת 3 קומות המיועדת לילדים ופינת ישיבה גדולה שלעת לילה הופכת למיטה. קרוואני VIP כוללים מערכת שומרי שבת, וכל הטוב הזה משתרע על גודל של 762X232 סנטימטרים.

השכרת קרוואנים לחופשה גדולה מהחיים

השכרת קרוואנים היא אמצעי נפלא לחקור ולגלות את הארץ בד בבד עם בילוי זמן איכות אמיתי עם המשפחה והחברים. כל אחד ואחת יכולים לבחור את סוג הקרוואן המתאים ביותר לסוג הטיול, לאופי המטיילים, לסגנון החיים ולתקציב שעומד לרשותם ולהנות מחופשה  שעולה על כל דמיון.