אין כמו טיול קרוואנים מרגש ומשפחתי , כזה שעוד לא חוויתם יחד. חופשה בקרוואן מאפשרת לכם ליהנות מהטבע הישראלי אשר עוטף אתכם בכל בוקר מחדש, לצד חופשה יוקרתית ומהנה. זוהי חוויה משפחתית מושלמת המשלבת בין נוחות והנאה לנופים קסומים.

אם החלטתם לבחור בחופשה כזו ולהשכיר קרוואן, כדאי שתכירו מגוון טעויות נפוצות בהשכרת קרוואן ותדעו לבחור נכונה על מנת להפוך את טיול הקרוואנים שלכם לטיול בלתי נשכח. צוות לנדאו קרוואנים מגיש אותן במלואן:

אל תחכו לרגע האחרון

מתלהבים מהרעיון של חופשה בקרוואן? או טיול משפחתי בקרוואן כדי להכיר את הארץ? אתם לא לבד! אנשים רבים מזמינים קרוואנים ליעדים וזמנים דומים ממש כמוכם. אחת מהטעויות הנפוצות בהשכרת קרוואן היא לחכות לדקה ה-90. אנחנו ממש ממליצים לא לחכות לרגע האחרון ולהזמין כמה שיותר מוקדם, על מנת לשריין לכם את הקרוואן. תכננו , התארגנו מראש והזמינו מספר חודשים טרם היציאה, כך אולי תוכלו ליהנות ממבצעים מוקדמים.

 התייעצו ובחרו את הקרוואן המתאים לכם

אחת הטעויות הנפוצות בהשכרת קרוואן  ובהזמנת קרוואן להשכרה, היא בחירה בקרוואן קטן מידי העשוי ליצור מחסור במרחב מחיה ועלול לגרום לעימותים ומריבות במהלך החופשה, או לחלופין בחירה בקרוואן גדול מידי שאין בו באמת צורך  ועלול לייקר משמעותית את החופשה. הטעויות הללו מתגלות פעמים רבות באיחור ועל כן מומלץ להתייעץ עם חברת להשכרת קרוואנים טרם הנסיעה ולהסביר מהם הצרכים שלכם, כמות הנפשות וגילאי הילדים.

טיפ קטן- רצוי להזמין קרוואן עם מספיק מיטות, אשר  יאפשר לכם לשבת בנוחות גם אם הילדים כבר הלכו לישון.

 טיול ללא תכנון מסלול

אין ספק כי כיף להיות ספונטאניים בטיול , אך חשוב לתכנן ולהגדיר מסלול לטיול. טיול ללא מסלול עלול להיות בעייתי בהתחשב בנקודות ההחזרה של הקרוואן, במספר הימים הנדרשים ועוד. אנחנו ממליצים לתכנן  קו מסלול כללי בראשי פרקים, כולל כמה ימים תשהו בכל מקום. דאגו להגדיר נקודות התחלה וסיום כמו גם נקודות איסוף של הקרוואן. קחו בחשבון שיום האיסוף ויום ההחזרה של הקרוואן הם בד”כ לא ימי טיול וצריך להוריד אותם מסך הימים.

בדקו את הסכם ההשכרה 

בעת קבלת הקרוואן אתם חותמים על הסכם שכירות קרוואן עם חברת ההשכרה המקומית – חוזה המחייב אתכם ואת חברת ההשכרה למשך תקופת השכירות. חשוב להבין את החוזה ואת תנאי הסף להשכרת קרוואן הכלולים בו על מנת למנוע עוגמת נפש לכל הצדדים.

שימו לב לסעיפים הנוגעים לנושא הביטוחים, להגבלות התנועה לקרוואנים, באילו דרכים מומלץ לנסוע ובאילו אסורה התנועה, עישון ועוד. מומלץ לשים לב גם להתחייבות מבחינת מועדי החזרת הקרוואן, תקינותו וכד’.
לפני החתימה על חוזה ההשכרה מול חברת ההשכרה, עברו על כל הפרטים היטב ובדקו שאכן הכל מובן.

לסיכום,

אם חשקה נפשכם בחופשה מיוחדת בטבע, בתנאים קסומים של בית הארחה, חברת לנדאו קרוואנים, החברה המובילה להשכרת קרוואנים בישראל, תשמח להציע לכם מגוון קרוואנים מאובזרים ברמה הגבוהה ביותר, כך שתוכלו לצאת לחופשה בחיק הטבע ולהרגיש בבית. עם קרוואן להשכרה, תוכלו לבחור לעצמכם עם איזה נוף תקומו בבוקר, ובאילו מקומות לבקר בכל יום במהלך הטיול שלכם.

אנחנו כאן על מנת להבטיח לכם תכנון, תשומת לב, שירות נהדר וכמובן, טיול מושלם.